
Wij zijn tijdens de zomerperiode gewoon beschikbaar.
Wel zijn er een paar punten van aandacht.
1. In geval van spoed stuurt u ons een mail met in het onderwerp "SPOED" en het onderwerp van uw spoedvraag. Telefonisch zijn wij in deze periode niet altijd even goed bereikbaar. Wij nemen dan uw vraag binnen een werkdag per mail in behandeling (dit doen wij niet als het geen spoed heeft naar ons inzicht).
2. Wijzigen moet sneller dan binnen 3 werkdagen voor de afspraak met de notaris omdat wij niet altijd in de gelegenheid zijn de akte gelijk door te sturen. Controleert u uw akte uiterlijk 6 werkdagen voor passeren. Ziet u hieronder de instructies.
3. De notarissen zijn zelf soms ook met vakantie. Dat houdt in dat het kan gebeuren dat u niet binnen 3 werkdagen bent gebeld voor de afspraak. Neemt u dan gerust zelf contact op met de notaris (niet NuNotariaat) voor de afspraak. Het nummer van de notaris staat op uw boekingsbevestiging.
4. Met spoed passeren (binnen 2 weken) kan niet. Passeren vindt normaliter plaats tussen de 3-5 weken na betaling.
5. Als u een aangesloten notaris niet kunt selecteren dan komt dat doordat deze verminderd beschikbaar is in verband met de vakantieperiode. Selecteert u dan een andere notaris of wacht u een week of 4.
6. NuNotariaat is telefonisch minder goed bereikbaar tijdens de zomerperiode. Stuurt u ons een mail als u vragen heeft, dan geven wij daarop vlot antwoord (uiterlijk binnen 2 a 3 werkdagen). Telefonisch overleg is tijdens de zomerperiode alleen mogelijk in de situatie van spoed, daartoe stuurt u ons dan een mail.
7. Samengestelde gezinnen kunnen helaas geheel niet bij ons terecht. Tijdens de zomerperiode doen wij ook geen doorverwijzing voor maatwerk.
Wijzigen
Als u uw akte wilt wijzigen is dat geen enkel probleem. U kunt bij de antwoorden zien hoe u het zelf heeft ingevuld. U kunt dit eenvoudig zelf kosteloos aanpassen, wij kunnen dat helaas niet. Kosteloos aanpassen kan tot uiterlijk 3 werkdagen voor uw afspraak met de notaris.
Vult u graag de vragenmodule opnieuw in (niet vanuit een oude heractivatielink) tot en met notariskeuze en klikt u daarna op opslaan.
> u gaat dus naar www.nunotariaat.nl selecteert uw product en vult de vragenmodule geheel opnieuw in. U betaalt niet maar klikt op de button “sla op en ga later verder”. Dit doet u aan het einde, als ook de juiste notaris is geselecteerd!
Vervolgens mailt u dan graag koenschenau@nunotariaat.nl dat u gereed bent met uw (i) postcode, (ii) het product dat het betreft (testament, levenstestament, samenlevingscontract) en (iii) het factuurnummer van uw huidige boeking (dat staat op uw boekingsbevestiging) - dan informeren wij de notaris en versturen de akte. Dit doen wij uiterlijk na 2 werkdagen.